Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

Στο IKEA με ένα "Sex Symbol" και έναν Ζεν Πρεμιέ


Πριν δύο εβδομάδες έτυχε να πάω στο IKEA . Που να ήξερα ποιούς θα είχα την τιμή να συναντήσω… Καθώς έκανα τα ψώνια μου με την “Tatiana” και σκεφτόμουνα ότι είμαι τελείως τσίπης που ψωνίζω ακόμα από το IKEA και κυκλοφορώ με τον θρυλικό chico (της Χαρίτος ) για αυτοκίνητο (πίστευα ότι μετά το γάμο μου θα ανέβαινα level τρομάρα μου…) έπεσα πάνω σε ένα από τα πιο hot ζευγάρια της πόλης. Είμαι λοιπόν στο τμήμα με τους καθρέφτες και τις κορνίζες και χαζεύω , ξαφνικά πέφτει το μάτι μου (είναι και αυτό το άτιμο ανήσυχο όλα τα πιάνει) πάνω στο μεγάλο ταλέντο και ζεν πρεμιέ της ελληνική τηλεόρασης Γιάννη Αϊβάζη. Η πρώτη αντίδραση είναι καθαρά σπασμωδική ψάχνω να βρω το αμόρε του, το νέο sex symbol Μαρία Κορινθίου, αλλά το μόνο που βλέπω δίπλα του είναι μια κοπελίτσα εντελώς αδιάφορη και με αρκετά πιασίματα που φοράει ένα απλό μαύρο φόρεμα. Στην αρχή να σας πω την αλήθεια δεν το πολυπίστεψα ότι είναι η Κορινθίου αλλά τελικά και με την συνδρομή της “Tatianas” καταλαβαίνω ότι όντως είναι αυτή. Είπα να πάω να του πω του ανθρώπου πόσο χειρότερη μπορεί να είναι η Χρύσα που έφτυσες???? Αλλά το ξανασκέφτηκα και είπα Βίτσια είναι αυτά αν του αρέσει εμένα μου περισσεύει . Τέλος πάντων το “hot” ζευγάρι είχε γεμίσει ένα καλάθι με πράγματα για το καινούργιο σπιτικό τους. Δύο εκδοχές παίζουν : πρώτον δεν παίζει μία ή δεύτερον τα παιδιά δεν επενδύουν στα έπιπλα του σπιτιού τους στην Ελλάδα γιατί θα φύγουν ξανά για διεθνή καριέρα στο Αμέρικα (όπως είναι γνωστό η Μαρία Κορινθίου έχει σπουδάσει στις Η.Π.Α υποκριτική για τηλεόραση και σινεμά) .Φτάνουμε στο ταμείο τσούπ στο δίπλα ταμείο το Ζεύγος, προχωράμε προς την έξοδο αφήνω την “Tatiana” και εκείνος το “Sex Symbol” και πάμε να φέρουμε τα αυτοκίνητα να φορτώσουμε τα ψώνια μας . Καθώς πηγαίνω προς το αυτοκίνητο σκέφτομαι ότι θα γίνω ρόμπα που θα σκάσω με τον Chico και εκείνος με κανένα Ferrari. Οδηγώ διστακτικά προς τον χώρο που φορτώνεις τα ψώνια, παρκάρω και τσούπ έρχεται από δίπλα ο Ζεν Πρεμιέ κάνοντας την έκπληξη και βγαίνει από ένα Smart. Οπότε το συμπέρασμα θα μπορούσε να απλό , τα παιδιά είναι υπ’ ατμών για το μεγάλο βήμα στην Καριέρα αλλά και στην Ζωή. Φανταστείτε τον Gianni Aivazi πρωταγωνιστή στο Hollywood και την Maria Korinthiou νυφούλα στο Las Vegas.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου